Sabtu, 30 April 2011

Hmmmm....

Hmmm... dah lama aku x buka blog aku nie. sepanjang tahun nie banyak pengalaman pahit dan manis yang aku tempuhi. huhu,pengalaman cinta aku kali nie memang sangat manis dan penuh gembira. tapi apabila sudah putus cinta tu,memang sakit rasanya. kecewa sangat,aku kerap sangat nangis,tapi aku sedar juga yang aku masih muda dan banyak lagi yang perlu aku tempuhi di masa akan datang. seperti apa yang Ustazah nasihat kat aku,kalau kita rasa sedih dan kecewa,ingat yang ada insan yang lebih kecewa daripada kita. kalau kita rasa diri kita lbih baik,ingat lah untuk merendahkan diri,tawaduk dan ingat lah yang ada insan yang lebih baik daripada kita. mengalir jua air mataku saat Ustazah bagi nasihat kat aku. terima kasih Ustazah kerana ingat kan Nurul,Nurul akan ingat nasihat Ustazah sampai bila-bila. lepas ni,aku ingin ubah diriku ke arah yang lebih baik,InsyaAllah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hak Cipta Terpelihara Milik Cik Nurul
Hak Cipta Terpelihara Milik Cik Nurul